Hertsens kiest voor snellere en effectievere matches tussen woningen en potentiële huurders

Overview

Hoe beheer, verkoop en onderhoud je een grote vastgoedportefeuille op de best mogelijke manier? Hertsens koos voor de kracht van virtuele rondleidingen om kostbare tijd te winnen, budget te besparen en beter geïnformeerde prospects te ontvangen tijdens de fysieke bezichtigingen.

Challenges

Onjuiste verwachtingen

Potentiële huurders kunnen hoge verwachtingen hebben die niet overeenkomen met de realiteit van het pand, wat leidt tot teleurstelling en gemiste kansen.

Hoog verloop

Vooral studentenhuisvesting heeft vaak te maken met een groot verloop van huurders, waardoor tussen de huurcontracten door vaak marketing, schoonmaak en reparaties nodig zijn.

Solution

Realistische vastgoed showcases

Potentiële huurders kunnen het hele pand verkennen alsof ze er zelf zijn en op een gedetailleerde en interactieve manier door elke kamer of elk kantoor navigeren. Dankzij het gebruiksvriendelijke menu kunnen verschillende ruimtes gemakkelijk met elkaar worden vergeleken.

Inzicht in locatie

Met de geïntegreerde Google Maps-functie kunnen huurders snel de locatie van het pand zien, de nabijheid van hun huis of campus beoordelen en moeiteloos hun woon-werkverkeer plannen.

Nauwkeurig meetinstrument

De ingebouwde meetfunctie stelt huurders in staat om kamers nauwkeurig op te meten voordat ze erin trekken, zodat hun meubels perfect passen. Voor Hertsens Beheer vereenvoudigt deze tool het verkrijgen van prijsopgaven voor reparaties of renovaties, omdat elk detail op afstand kan worden bekeken.

Vastgoedconditie documenteren

De 3-DEE-tour dient als een officiële registratie van de staat van het pand bij aanvang van de huurovereenkomst. Huurders kunnen bestaande schade, zoals krassen of gebroken voorwerpen, annoteren. Dit zorgt voor een duidelijke en eerlijke beoordeling aan het einde van de huurovereenkomst en voorkomt geschillen over de staat van het pand.

Are you next?
Let's talk!