Ons verhaal

3-DEE’s verhaal start bij Sophia’s vorige job. Nadat ze haar master in (de) bedrijfscommunicatie haalde aan de KU Leuven, startte Sophia bij een auto-importeur waar ze verantwoordelijk was voor de dealer- en aftersalescommunicatie in België en Luxemburg.

Zoals vele industrieën, werd ook de auto-industrie getroffen door de COVID-19-pandemie. Net zoals vele andere bedrijven moesten ook zij hun showrooms van de ene dag op de andere sluiten. Maandelijks verzamelde Sophia de best practices van de dealers om die vervolgens in het dealernet te kunnen delen. Toen ze zag dat één van hen een virtuele tour had gemaakt, was ze onder de indruk. Ze belde de autodealer op en vroeg wat hij ervan vond en of hij tevreden was over de resultaten. De marketingverantwoordelijke van de dealer antwoordde vervolgens dat hij het nooit opnieuw zou doen. Hoewel Sophia op het eerste moment verbaasd was van zijn antwoord, begreep ze het ook wel. Aangezien de virtuele tour mensen enkel in staat stelde om de verschillende auto’s te bekijken, zonder te weten naar welk model ze keken, welke opties er beschikbaar waren, welke velgen er op de auto zaten enzovoort. Bijgevolg kreeg de klant dezelfde ervaring als wanneer hij/zij de auto in de straat zou zien.

3-DEE x Sophia

Sophia heeft altijd al een passie gehad voor marketing en is altijd op zoek naar nieuwe trends en tools om ze te kunnen uittesten. Daarom zocht ze voor haar dealers een leverancier die die extra dimensie kon geven, zodat de klantbeleving geoptimaliseerd zou worden en zodat de salesfunnel versneld zou kunnen worden. Aangezien ze het zelf niet vond, ging ze bij haar jongere broer, Sebastian, die een echte techneut is, te rade. Terwijl hij dieper groef en probeerde om de juiste partner te vinden, kwamen ze al snel tot de conclusie dat niemand een virtuele tour kon maken met de nodige personalisaties om die klantbeleving te optimaliseren en om echt een verschil te maken. Sebastian zocht uit hoe virtuele tours werden gemaakt en gaf Sophia alle tools om het zelf te doen. Dankzij zijn duwtje in haar rug besloot Sophia om in dit nieuwe avontuur te springen.

De oprichting van 3-DEE ging gepaard met heel veel gesprekken met prospecten, klanten, mentoren, business coaches, zakenmensen en anderen. Daaruit werd het duidelijk dat virtuele tours veel verder kunnen gaan dan alleen de klantervaring. Daarnaast werd het duidelijk dat virtuele tours vanuit één basis voor verschillende interne en externe doeleinden gebruikt kunnen worden. Zo kunnen ze gebruikt worden als veiligheidsoefening om mensenlevens te redden, om de juiste werknemers aan te trekken, kunnen ze ook ingezet worden om de juiste werknemers aan te trekken en om de onboardingsprocedure te versnellen en te verbeteren. Daarnaast zorgen ze er ook voor dat de online visibiliteit van partners geboost kan worden, terwijl je je eigen visibiliteit boost.

3-DEE's missie en visie

Missie

Een emotionele band creëren voor iedereen die betrokken is bij je bedrijf dankzij onze creatieve tools.

Visie

Om de toonaangevende partner van gepersonaliseerde virtuele tours te zijn.

Onze waarden

Innovatie

de producten en diensten van 3-DEE zijn innovatief en worden voortdurend verbeterd door de oplossingen die onze klanten nodig hebben. Door te praten en te brainstormen met onze klanten raken we geïnspireerd om hun uitdagingen op te lossen en creatief te zijn om een oplossing voor hen te vinden door nieuwe features te creëren.

Passie

Rosa Nochette Carey zei ooit: “Doe het met passie, of doe het helemaal niet.” Dat is ook de drijfveer van 3-DEE. Het 3-DEE team bestaat uit mensen met een passie voor innovatie. We willen het beste in onszelf en anderen naar boven halen om de beste oplossingen en diensten te leveren. Ons team zit dan ook vol passie, op zoek naar mogelijkheden om zichzelf en hun aanbod te blijven vernieuwen en verbeteren.

Gepersonaliseerd

iedereen is anders, en iedereen heeft andere behoeften. Daarom worden alle virtuele tours op maat gemaakt. We brainstormen met de klanten hun uitdagingen en behoeften om te kijken hoe 3-DEE virtuele tours hen kunnen helpen om interactieve oplossingen te implementeren. Alle klanten krijgen ook een bepaalde contactpersoon toegewezen, zodat zij de ondersteuningen krijgen die ze nodig hebben.

Premium

wij zijn een premium merk dat werkt met de beste materialen om een premium virtuele tour te kunnen garanderen.

Teamwork

bij 3-DEE hechten we veel belang aan teamwork. Alles wat we doen, bespreken we met de klant voordat we het ontwikkelen. Wij nemen zoveel mogelijk taken over, zodat onze klanten zich op hun werk kunnen concentreren terwijl wij de virtuele tour op maat van zijn of haar behoeften creëren.

Transparent

van het begin tot het einde wordt alles op een zeer transparante manier gecommuniceerd. Daardoor kunnen onze klanten elke stap in de ontwikkeling van hun virtuele tour volgen en begrijpen ze het proces van het maken van een 3-DEE virtuele tour. We nemen geen beslissingen voor onze klanten voordat ze hun goedkeuring hebben gegeven.

Ons team

Ontmoet ons team dat met je zal samenwerken om van je project een succes te maken

Sophia Huybrechts

Founder

“If you can dream it, you can do it.” – Walt Disney

Sabrina Polakoff

Business advisor

“Impossible only means you haven’t found the solution yet.” – Henry Ford

Ben jij de volgende?
Let's talk!