WONDR pop-up Gent

WONDR is een bedrijf die shampoo, zeep, conditioner, gezichtsreiniging en nog veel meer maakt zonder plastiek en met natuurlijke producten. WONDR bars zijn supervoeding voor je huid. Boordevol zachte, natuurlijke ingrediënten. Zonder plastic en overbodige troep.  In 2021 openden ze naast hun webshop twee fysieke pop-up stores in Oostende en Gent om hun merk fysiek te promoten.

 

Wat waren hun uitdagingen?

Doordat de pop-ups slechts één maand open waren, was het noodzakelijk om de klanten naar de pop-up te trekken en hen zin te geven om langs te komen. Daarnaast was het ook niet voor iedereen mogelijk om de fysieke pop-ups te bezoeken vanwege de afstand, waardoor ze ook die mensen de kans wouden geven om op een interactieve en originele manier de pop-ups te ontdekken.

 

Waarom WONDR voor 3DEE koos?

  1. Marktaandeel vergroten: origineel uit de hoek komen en je klanten centraal zetten, door op een interactieve en gepersonaliseerde manier met hen te communiceren, zorgen voor betere verwachtingen en dus ook voor betere mond-tot-mondreclame. Hierdoor genereer je loyalere klanten, maar ook meer bezoekers op je website, wat resultaat in een hogere verkoop.
  2. Online visibiliteit verhogen: als bedrijf kan de visibiliteit altijd beter en is een lagere bounce rate steeds de ambitie. Doordat ze de 3DEE virtuele tour op de website wordt geplaatst, blijven de websitebezoekers langer op de website en wordt de bounce rate dus ook verlaagd.
  3. Klantbeleving optimaliseren: WONDR is heel betrokken met hun klanten en personalisatie is voor hen dan ook een absolute must. Dankzij de menu kunnen de klanten meteen de producten ontdekken op de webshop en zelfs gemakkelijk het adres terugvinden van de twee pop-ups of de blog posts ontdekken.
  4. Corona proof: De Corona-pandemie heeft sommige consumenten bang gemaakt om fysiek een winkel binnen te gaan, waardoor de 3DEE virtuele tour hen in staat stelden het merk WONDR te ontdekken en hen gerust te stellen dat winkelen bij WONDR in alle veiligheid kon gebeuren.
  5. Statistieken: WONDR creëert veel socialemediacampagnes en hoewel ze al veel statistieken kunnen bekijken op de socialmediaplatformen, kunnen ze met de statistieken van hun 3DEE virtuele tour zien waar bezoekers het vaakst in de winkel zijn geweest en welke producten het meest bekeken werden. Daarnaast konden ze ook zien of de socialmediacampagne slechts een klik was of interesse genereerde door te zien hoelang de bezoekers op de virtuele tour bleven.
  6. Socialemediacontent: elke keer opnieuw socialemediacontent creëren vergt veel werk en tijd, maar betekent ook dat je elke keer weer creatief uit de hoek moet komen. Om hierbij te helpen, worden er naast de 3DEE virtuele tour ook panorama’s, video’s en foto’s geleverd die ervoor zorgen dat je zeker 10 kant-en-klare socialemediaposts hebt.
  7. 24/7 open: in tegenstelling tot de openingsuren van de pop-ups is de virtuele tour van WONDR wel 24/7 open. Ook wanneer de pop-ups definitief sluiten is de virtuele tour nog beschikbaar.
  8. Persoonlijke boodschap: vooraleer de klant de WONDR pop-up store in Gent betreedt, komt er een pop-up tevoorschijn om de mensen te verwelkomen. Op die manier kunnen ze weer op een persoonlijke manier communiceren met hun klanten.
  9. Sneak peek geven: de 3DEE virtuele tour van WONDR laat niet elk product in detail zien, maar net voldoende om de sfeer op te snuiven en de (potentiële) klanten een juiste indruk te geven van wat ze kunnen verwachten van de pop-up in Gent. Hierdoor worden ze getriggerd om af te komen.

 

Features

  • Pop-up advertentie
  • Labels met tekst
  • Labels gelinkt aan de webshop
  • Logo
  • Meetfunctie
  • Menu
  • Doll house
  • Vloerplan
  • Statistieken

Laat ons samenwerken

Is uw project het volgende?

We use cookies to give you the best experience.