Pursuit Femmes

Pursuit Femmes is een hippe start-up die gespecialiseerd is in op maat gemaakte, trendy en unieke pakken, blazers, en broeken voor vrouwen.  Ze hebben een fysieke winkel in Antwerpen en sinds enkele maanden ook een pop-up in Gent.

 

Wat waren hun uitdagingen?

Pursuit Femmes wou graag de klantenverwachtingen correct stellen door aan de prospecten op voorhand uit te leggen hoe alles tewerk gaat en hen alvast een sneak peek te geven van de winkel in Antwerpen, voordat ze fysiek langskwamen. Om ervoor te zorgen dat de klantenbeleving optimaal was, wilden ze graag de 3DEE virtuele tour zo gebruiksvriendelijk en persoonlijk mogelijk maken.   Daarnaast was het voor hen ook belangrijk om hun online visibiliteit en marktaandeel te verhogen, zeker omdat ze redelijk nieuw zijn en bijgevolg de nodige aandacht verdienen. Een lagere bounce rate en een hogere Google ranking was dus zeker een meerwaarde. Tenslotte wouden ze ook hun marketing & visual merchandising kunnen optimaliseren.

 

Waarom koos Pursuit Femmes voor 3DEE?

  1. Online visibiliteit verhogen: als een start-up is het een absolute must om de online visibiliteit te verhogen, want als je niet in de top 3 zoekresultaten van Google zit, verminderd de kans drastisch dat mensen effectief op je bedrijf klikken. Daarom koos Pursuit Femmes om de virtuele tour ook te integreren op Google Maps. Daarnaast verminderde de bounce rate doordat de websitebezoekers langer op de website blijven om de volledige 3DEE virtuele tour te bekijken.
  2. Marktaandeel vergroten: door op een interactieve en gepersonaliseerde manier met hun klanten te communiceren, zorgt Pursuit Femmes ervoor dat de klant weet wat hij/zij kan verwachten. Dit resulteert in betere mond-tot-mondreclame. Hierdoor genereerden ze ook loyalere klanten, maar ook meer bezoekers op hun website, wat zorgde voor een hogere verkoop.
  3. Klantbeleving optimaliseren: dankzij de menu kunnen de klanten eenvoudig de verschillende mogelijkheden en plaatsen in de winkel ontdekken. Daarnaast kunnen ze dankzij de chatfunctie gemakkelijk hun vragen stellen, zonder telefonisch contact te moeten opnemen met Pursuit Femmes.
  4. Verwachtingen correct stellen: om ervoor te zorgen dat de klanten weten wat hen te wachten staat en wat ze kunnen verwachten werden er labels toegevoegd in de 3DEE virtuele tour. Op die manier weten de klanten op voorhand hoe het in z’n werk gaat en hoe de maatpakken tot stand komen.
  5. Statistieken: personalisatie is de nieuwe must in de zakenwereld en daarom is het belangrijk voor Pursuit Femmes om te weten waar hun klanten in geïnteresseerd zijn. Dankzij de heatmap kunnen ze bekijken welke plekken in de winkel virtueel het vaakst werden bekeken om hier vervolgens op in te spelen tijdens een fysiek bezoek. Daarnaast kunnen ze ook gemakkelijk bekijken via welke kanalen de virtuele tourbezoekers zijn gekomen en hoelang ze zijn gebleven, wat helpt om een sociale mediacampagne tijdig te stoppen of net te boosten.
  6. Socialemediacontent: elke keer opnieuw sociale media content creëren vergt veel werk en tijd, maar betekent ook dat je elke keer weer creatief uit de hoek moet komen. Om hierbij te helpen, werden er naast de 3DEE virtuele tour ook panorama’s, video’s en foto’s geleverd die ervoor zorgen dat Pursuit Femmes zeker 10 kant-en-klare socialemediaposts hadden.
  7. Corona proof: door de Coronapandemie hebben de klanten schrik om zich te verplaatsen in een onveilige omgeving. De 3DEE virtuele tour zorgt ervoor dat de prospecten kunnen zien dat alles veilig verloopt. Daarnaast blijft de 3DEE virtuele tour beschikbaar ook als de winkels terug zouden moeten sluiten, waardoor Pursuit Femmes open is in eender welke omstandigheden.
  8. 24/7 open: in tegenstelling tot de gebruikelijke openingsuren is de winkel van Pursuit Femmes de 3DEE virtuele tour 24/7 geopend. Hierdoor kunnen de (potentiële) klanten de volledige winkel ontdekken alsook wat hen te verwachten staat en dat terwijl ze in hun zetel of het buitenland zitten of reizen.
  9. Promoties, acties & communicatie: dankzij de pop-up functie in de 3DEE virtuele tour kan Pursuit Femmes eenvoudig bepaalde communicatieboodschappen op een interactieve manier communiceren met de virtuele tour bezoeker/bezoekster. Op die manier konden ze nu ook de opening van hun pop-up in Gent aankondigen, maar ook tijdelijke acties en promoties kunnen op die manier gecommuniceerd worden.
  10. Meetfunctie: wanneer Pursuit Femmes een nieuw meubelstuk wil toevoegen aan het interieur of de winkel in een bepaald thema wil versieren, kunnen ze dankzij de meetfunctie in de 3DEE virtuele tour eenvoudig bekijken hoeveel plaats ze hebben. Hierdoor moeten ze niet meer fysiek en manueel alles meten, maar weten ze in een vingerknip wat de afmetingen zijn.
  11. Inspiratie: naast de winkel in Antwerpen, heeft Pursuit Femmes ook nog een pop-up in Gent en dat zal waarschijnlijk niet de laatste locatie zijn. Om ervoor te zorgen dat ze alle winkels en pop-ups in dezelfde stijl kunnen maken en kunnen herbekijken hoe een bepaalde pop-up was aangekleed, kunnen ze dankzij de 3DEE virtuele tour alles in detail herbekijken.

Features

  • Pop-up advertentie
  • Gezichten en nummerplaten wazig maken
  • Call-to-actions
  • Chatfunctie
  • Google maps integratie
  • Labels met: foto’s, tekst, gelinkt aan call-to-actions
  • Logo
  • Leadformulier
  • Meetfunctie
  • Menu
  • Sociale media & website content: panorama’s, foto’s & video’s
  • Statistieken

Laat ons samenwerken

Is uw project het volgende?

We use cookies to give you the best experience.