The Little Gym Waterloo

The Little Gym Europe bestaat uit meer dan 32 franchises in heel Europe. Ze beiden gestructureerde lessen en een positieve leeromgeving aan die kinderen van 3 maanden tot 12 jaar de kans geeft om nieuwe dingen uit te proberen en zelfvertrouwen op te bouwen door gymnastiek.

 

Wat waren hun uitdagingen?

Aangezien de concurrentie groot is op de markt van sporten en activiteiten voor kinderen, was een eerste uitdaging om zich te onderscheiden van hun concurrenten. Daarnaast kregen ze regelmatig de vraag van ouders waar ze het uurrooster van de lessen, hun andere activiteiten en informatie over hun locatie teurg konden vinden. Dus ook dit wilden ze graag aanpakken door er een innovatieve oplossing voor te zoeken.

 

Aangezien het een klein team is, is iedereen verantwoordelijk voor alles en wordt de sociale media soms verwaarloost. Hierdoor zochten ze originele sociale mediacontent die ze konden publiceren, zonder er dagen hun hoofd over te moeten breken.

 

De gym van The Little Gym Waterloo bevindt zich in een shoppingcenter complex, waardoor het niet altijd eenvoudig is om het te vinden. Hierdoor is het belangrijk om ook de weg naar de gym te vergemakkelijken.

 

Waarom The Little Gym Waterloo voor 3-DEE koos?

  1. Klantbeleving optimaliseren: in de virtuele tour van The Little Gym Waterloo werden er pop-ups toegevoegd met informatie over de kampen, lessen en verjaardagsfeesten. Ook video’s werden geïntegreerd in de 3-DEE virtuele tour om de prospecten te laten zien hoe een les, kamp en verjaardagsfeest er bij The Little Gym uitziet. Dit zorgde ervoor dat ouders en hun kinderen op een interactieve manier de verschillende activiteiten konden ontdekken. Op die manier weten ze exact wat ze kunnen verwachten wanneer ze hun kinderen inschrijven voor activiteiten van The Little Gym.
  2. Google maps integratie: doordat de gym in een shoppingcenter is en het niet altijd duidelijk is aangegeven, werd er een Google Maps integratie toegevoegd. Hierdoor kunnen de ouders meteen zien hoe het gebouw en de ingang er uitzag en hoe ze er kunnen geraken.
  3. Onderscheiden van de concurrentie: de interactieve 3-DEE virtuele tours zorgt ervoor dat de prospecten een duidelijk beeld krijgen van The Little Gym Waterloo. In tegenstelling tot hun concurrenten, zetten ze zich zo op een originele manier in de kijker.
  4. Drempel verlagen om contact op te nemen: er werd een leadformulier toegevoegd zodat ouders meteen en op een laagdrempelige manier hun vragen kunnen stellen.
  5. Lessen, kampen en verjaardagsfeesten in de kijker zetten: dankzij pop-ups worden de lessen, kampen en verjaardagsfeesten in de kijker gezet. Daarnaast werd er ook in de menu een rechtstreekse link toegevoegd om meer informatie te lezen over de verschillende activiteiten.
  6. 24/7 beschikbaar: in tegenstelling tot de openingsuren van The Little Gym Waterloo is de 3-DEE virtuele tour 24/7 beschikbaar. Dit zorgt ervoor dat prospecten de volledige gym kunnen ontdekken waar ze zijn en wanneer het hen uitkomt zonder in hun agenda’s te moeten puzzelen.
  7. Online visibiliteit verhogen: doordat de 3-DEE virtuele tour wordt geïmplementeerd op de website van The Little Gym Waterloo en de virtuele tourbezoekers op de website moeten gaan om de virtuele tour te bekijken wordt de online visibiliteit verhoogd. Hierdoor ranken ze hoger in zoekmachines zoals Google en moeten ze ook minder marketingbudget spenderen om hun visibiliteit op te krikken.
  8. Socialemediacontent: The Little Gym Waterloo bestaat uit een klein team dat zelf alles moet doen. Aangezien het best wat tijd en creativiteit vergt om de sociale mediapagina te onderhouden, worden er naast de 3-DEE virtuele tour ook foto’s, video’s en panorama’s bezorgd. Deze kant-en-klare sociale mediaposts kunnen zo gepost worden om het bestaan van de virtuele tour te communiceren.
  9. Facility: wanneer er renovaties moeten gebeuren of nieuw (POS) materiaal moet worden besteld, kan The Little Gym Waterloo eenvoudig muren, vloeren of objecten meten. Op deze manier kunnen ze ook verschillende prijsoffertes opvragen zonder alle mogelijke leveranciers fysiek te laten langskomen.

 

Features

  • Pop-up advertenties
  • Labels met video’s
  • Labels met Iframes
  • Logo
  • Menu
  • Doll house
  • Vloerplan met benamingen
  • Contactformulier
  • Klikbare objecten
  • Statistieken

 

LET'S WORK TOGETHER

Is your project next?

We use cookies to give you the best experience.