3DEE virtuele tours x B&B l'atelier - Lynn Van Den Broeck en Mathias Vergels

B&B l’atelier

Na anderhalf jaar vol renovaties, slaagden Mathias Vergels en Lynn Van Den Broeck erin om de bakkerij van de familie Vergels om te bouwen tot een prachtige bed & breakfast. Hoewel het nu geen bakkerij meer is, steken Lynn & Mathias hun gasten wel nog steeds in de watten met een heerlijk arrangement bij aankomst. ’s Morgens kunnen ze daarentegen genieten van een vers ontbijtje.

 

Wat waren hun uitdagingen?

Hoewel Lynn & Mathias voor het grote publiek geen onbekenden zijn, is het toch belangrijk om hun online visibiliteit te boosten en ook zo te houden. Aangezien de bakkerij helemaal was vernieuwd wilden ze ook nieuwe foto’s laten nemen die ze op de website en hun sociale mediakanalen konden gebruiken. Daarnaast was het voor hen ook belangrijk om de verwachtingen van de gast in te lossen. Daarom wouden ze de gast op voorhand alles al laten zien en in detail laten ontdekken. Tenslotte waren ze ook enkele partnerships aangegaan en wouden ze ook deze in de kijker zetten in de virtuele tour.

 

Waarom B&B L’Atelier voor 3DEE koos?

  1. Partners in de kijker zetten: om de B&B volledig aan te kleden, werkte B&B L’Atelier samen met verschillende partners. Om deze partners te bedanken en hen ook in de kijker te zetten, voegden Mathias & Lynn de website van hun partners in de virtuele tour.
  2. Hogere online visibiliteit: online visibiliteit is heel belangrijk en zeker in een concurrentiële markt. Hoewel B&B L’Atelier haar partners in de kijker zetten, zorgde ze ervoor dat de virtuele tourbezoekers toch op haar eigen website bleven. Dat deden ze door te kiezen voor een label in de vorm van een Iframe, waardoor er een soort van website in de virtuele tour opende.
  3. Verwachtingen van de gasten inlossen: foto’s geven al een idee van hoe het eruitziet, maar toch kunnen foto’s vanuit bepaalde hoeken getrokken worden. Video’s kunnen daarentegen enkel de mooie plekken laten zien. Daarnaast moet de kijker ook wachten in de video om te zien waar hij/zij naar opzoek is. Via een virtueel tour kunnen de virtuele tourbezoekers zelf kiezen wat ze willen zien. What you see is what you get. Bijgevolg weten de gasten waar ze zich aan kunnen verwachten.
  4. Persoonlijke aanpak: in een bed & breakfast is een persoonlijke aanpak belangrijk. Mathias & Lynn wilden graag hun verhaal delen, waardoor ze via gepersonaliseerde labels vertellen hoe ze de B&B hebben getransformeerd. Daarnaast wilden ze het voor hun prospecten ook gemakkelijk maken om hen te contacteren, waardoor ze besloten om een contactformulier toe te voegen.
  5. Meerdere talen: Aangezien Sint-Genius-Rhode zowel Frans- als Nederlandstalig is, was het belangrijk om ook de virtuele tour in meerdere talen te maken. Om ook internationale prospecten aan te trekken, werd de tour daarom ook nog vertaald in het Engels.
  6. Activiteiten in de buurt: via een label dat zich opent in een ander tabblad, voegde B&B L’atelier ook activiteiten in de buurt toe. Op deze manier zorgde ze ervoor dat de gasten hun verblijf eenvoudiger konden plannen.
  7. Content voor sociale media & website: nu dat de renovaties achter de rug waren, was het tijd om nieuwe foto’s toe te voegen op hun website en hun sociale media. Dankzij 3DEE kregen naast de virtuele tour ook foto’s, video’s en panorama’s om te delen op hun sociale media.
  8. Kwalitatievere leads: als bekend duo willen vele mensen boeken, maar worden er ook veel vragen gesteld die beantwoord kunnen worden dankzij de virtuele tour. Bijgevolg kunnen Lynn & Mathias nu minder tijd verliezen met het beantwoorden van die vragen en meer tijd steken in hun bed & breakfast en in het verwennen van hun gasten.
  9. Onderscheiden van de concurrentie: in een concurrentiële sector is het altijd belangrijk om je te onderscheiden van de concurrentie. De virtuele tour zorgt niet alleen voor een betere klantbeleving en online visibiliteit, maar ook voor betere mond-tot-mondreclame. Daarnaast kunnen ze ook eenvoudig activiteiten in de buurt delen met hun klanten. Dit zorgt ervoor dat hun gasten ook op dat vlak nog eens een extra service krijgen.
  10. Statistieken: wanneer B&B L’Atelier een (sociale) mediacampagne plaats, kan ze dankzij de statistieken nagaan of het weldegelijk een succes was. Daarnaast helpt het ook om bepaalde arrangementen in de kijker te zetten.
  11. Verzekering: na al het harde werk, wilde B&B L’Atelier graag haar bed & breakfast ook in die staat houden. Om te voorkomen dat ze de staat voor eventuele schade niet zouden kunnen aantonen, zorgt de virtuele tour ervoor dat ze de staat voor de schade kunnen bekijken en kunnen voorleggen aan de verzekering.

 

Features

  • Meerdere talen
  • Menu & call-to-action
  • Extra call-to-action knop om een kamer te reserveren
  • Gepersonaliseerde labels
  • Iframe Labels
  • Labels gelinkt aan tabblad
  • Guided tour
  • Sociale media & marketingcontent
  • Logo
  • Statistieken
  • Video
  • Vloerplan
  • Meetfunctie
  • Buiten scannen
  • Contactformulier

LAAT ONS SAMENWERKEN

Is uw project het volgende?

We use cookies to give you the best experience.